پخش فیلم سینمایی تایتانیک از شبکه نمایش یک روز پس از آن اتفاق افتاد که رهبر معظم انقلاب گلایه ای عمیق را در مسأله فرهنگ مطرح نمودند و نسبت به رخنه‌های فرهنگی هشدار دادند. آنچه در این کار از همه عجیب تر می‌نمود، تبلیغ این فیلم به عنوان یک اثر مناسب برای خانواده ایرانی بود.

گروه فرهنگی مشرق -  پخش فیلم سینمایی تایتانیک از شبکه نمایش یک روز پس از آن اتفاق افتاد که رهبر معظم انقلاب گلایه ای عمیق را در مسأله فرهنگ مطرح نمودند و نسبت به رخنه‌های فرهنگی هشدار دادند. آنچه در کار شما از همه عجیب تر مینمود، تبلیغ این فیلم به عنوان یک اثر مناسب برای خانواده ایرانی بود. اکنون در اینجا از جناب آقای کرمی مدیر شبکه نمایش که همواره به عنوان مدیران دغدغه مند، اهل معرفت و متواضع شهره بوده‌ و هستند، این تقاضا وجود دارد که برای ناظران فرهنگی و عموم مخاطبانی که نهاد خانواده و ارزشهای اخلاقی دینی برایشان اهمیت دارد، به چند سوال پاسخ بفرمایند:

-    آیا ترفند "برای اولین بار" به هر قیمتی برای جلب مخاطب و ایجاد هیجان در آنتن تحت مدیریت شما، شیوه مناسبی است؟ حتی اگر نافی ارزشهای سازمان متبوع شما باشد؟ آیا شعف مدیران شما برای پخش "برای اولین بار" بسیاری از فیلمهای مملو از ارزشهای امریکایی تکنیک مناسبی برای مقابله با برنامه های تولیدی و جذاب شبکه‌های بیگانه در ایام نوروز است؟ آیا این پخش "برای اولین بار" نفی تمام ارزشهای سازمانی که تا به امروز مانع پخش این چنین فیلمهایی بوده است، نیست؟

چه کسانی به دنبال تسلیم دژهای فرهنگی جمهوری اسلامی هستند؟

-    آیا گمان می‌کنید مخاطب ایرانی منتظر است تا در ایام نوروز یک فیلم تولید 17 سال پیش را تماشا کند؟ آیا فکر نمیکنید هیجانی که در سایتها و برخی مطبوعات درباره پخش این فیلم بوجود آمده بود، در جهت تمسخر شبکه شما بود؟ آیا کامنتهای مخاطبان و اصل خبرها را در این چند روزه مطالعه فرمودید؟ آیا دیدید که هیچ کس از اسطوره سینمایی تایتانیک بی خبر نبود و همگی تنها منتظر بودند لحظاتی را با تماشای "سانسورهای تلویزیون" با خنده و هیجان سر کنند؟ 

-    آیا این کار شما نبش قبر و زنده کردن یک جسد متعفن سینمایی مرده سرشار از ضد اخلاقها و ضدارزشهای امریکایی نبود؟

-    آیا این کار شما خدشه به اعتبار آنتن جمهوری اسلامی ایران و اسباب تمسخر قرار دادن آن برای بسیاری از مردم، رسانه های داخلی و رسانه های خارجی نبود؟ 

-    آیا شما حاضرید این فیلم را، همین فیلم به قول آنونس خودتان "اصلاح شده" را، با پسر نوجوان و باقی اعضای خانواده خود ببینید؟ آیا شما حاضرید الگوی محمد شما در کنشهای اجتماعی، عاطفی و اخلاقی، شخصیت جک در همین فیلم اصلاح شده شما باشد؟ اگر آری پس دیگر حرفی نیست! و اگر نه پس چرا آن را برای دیگر خانواده¬ها توصیه میکنید؟

-    آیا شما این فیلم را به بخشی از همان فضای فرهنگی که به قول رهبر معظم انقلاب (یک روز پیش در مشهد مقدس) به هر حال آن را تنفس میکنیم تبدیل نکردید؟

-    آیا وقتی رهبر معظم انقلاب از ایستادگی و درونزایی سخن میگویند، پخش امریکایی ترین فیلم تاریخ تا امروز چه به لحاظ کنشهای فردی و فرهنگی و چه به لحاظ بازنمایی نشانه شناختی، تمسخر سخنان ارزشمند ایشان در میان مخاطبانتان نیست؟ 

-    آیا توجیه شما این است که همه یا بسیاری قبلا این فیلم را دیده اند و دیگر تأثیر منفی بر پخش آن مترتب نیست؟ آیا باور ندارید که کسانی که به رسانه ملی خودشان اعتماد دارند و بسیاری از کسانی نیز که رغبتی به آن ندارند، آن را ملاک حق و باطل و ارزش و ضد ارزش میدانند و اگر چیزی از تلویزیون پخش شد برای آنها حکم حلیت صادر میکنند؟ آیا نمیپذیرید که وقتی تلویزیون عشق خودبرآمده و بی ریشه دختر و پسر که در تعارض با خانواده است را به رسمیت میشناسد و به آن تقدس میبخشد، دیگر حریمها و بکارتهای ذهنی برای بسیاری از مخاطبان از میان میرود و قبحها ریخته می¬شود؟ 

-    آیا میدانید یا نمیدانید که با این کار به بسیاری از ضد ارزشهای نهادینه شده مهر تأیید میزنید و آنها را در ذهن و روان مخاطب تثبیت میکنید؟ منظورم مخاطبانی که فیلم را بر آنتن شما دیدند نیست. منظورم مخاطبانی است که دست کم خبر آن را شنیده اند. از این پس گفته نمیشود "بابا تایتانیک هم از تلویزیون پخش شد"؟ آیا میدانید معنای این تلقی و برداشت اجتماعی از عمل شما چیست؟

چه کسانی به دنبال تسلیم دژهای فرهنگی جمهوری اسلامی هستند؟
 
-    آیا گمان نمیکنید تیم و افرادی که به خدمت گرفته اید شاید به دنبال تغییر و ساختارستیزی ملاکهای ارزشمند و اخلاقی پخش در سازمان باشند؟ آیا دقت دارید این تیم همان کسانی هستند که سالها پیش با پخش فیلمهایی همچون ارباب حلقه ها ملاکهای سنتی سازمان را زیر پا گذاشتند؟ آیا دقت دارید این تیم همان کسانی هستند که با پخش تغییر یافته و سانسور شده یک اسطوره کلاسیک یونانی و کاملا شناخته شده در فیلم تراوا با وجهه و اعتبار رسانه ملی بازی کردند و همان زمان نیز از سوی مطبوعات مورد تمسخر قرار گرفتند که چه اصراری هست یک اسطوره شناخته شده یونانی را سانسور کنیم و داستانش را تغییر دهیم تا قابل پخش باشد؟

-    آیا گمان نمیکنید این افراد به دنبال و درآرزوی آن هستند که تا آنجا شاخصهای فرهنگی جمهوری اسلامی را زیر پا بگذارند که فیلم "خواننده" کیت وینسلت و فیلم "جاده انقلابی" لئوناردو دکاپریو را هم بتوانند از رسانه ملی پخش کنند؟ پخش فیلم¬ها به خودی خود برای مردم فهیم ما تأثیرگذار نیست و آنها همواره فاصله خود را از ضد فرهنگها حفظ میکنند ولی آیا توجه دارید که پخش این فیلمها از رسانه جمهوری اسلامی به معنای عدول و عقب نشینی از شاخصهای فرهنگی است و همه مخاطبان در خودآگاه و ناخودآگاه خود میپذیرند که جمهوری اسلامی از مواضع فرهنگی اش عدول کرده است؟ آیا گمان نمیکنید کسانی که به خدمت گرفته اید شاید آگاهانه در پی همین هدف باشند؟ اگر نه لطفا بفرمایید پخش این فیلم چه خاصیت و اثر دیگری را به همراه داشته است؟ 

-    جناب آقای کرمی آیا شما شخصاً نسخه اصلاح شده را تماشا کردید؟ آیا دیدید که چگونه "عشق به سبک امریکایی" به مخاطب عرضه شد؟ آن هم از تریبون جمهوری اسلامی ایران؟ آیا اساساٌ میدانید تایتانیک اسطوره عشق امریکایی است و حالا این اسطوره مورد تأیید رسانه ملی جمهوری اسلامی قرار گرفته است؟ آیا میتوانیم این کار را در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ارزیابی کنیم؟ آیا به نظر شما یقه زدن نرم افزاری یا سانسور سکانسهای برهنگی، ماهیت این اسطوره امریکایی را تغییر داده است؟ آیا شما فیلم را دیدید که بدانید چگونه عشق بی ریشه دخترک، مقدس و مصلحت اندیشی خانواده او، منفعت طلبانه ترسیم شده بود؟ آیا دیدید که چگونه تأیید کردیم عشق بی ریشه میتواند و باید ملاک تقابل با خانواده قرار گیرد؟ از به تصویر کشیدن عمل شنیع شرطبندی که تا پایان فیلم بر زیبایی آن تأکید میشود صرف نظر میکنم و تنها میپرسم آیا این سبک از عشق ورزی که ذاتاً امریکایی است و حتی غربی به معنای تاریخی آن هم نیست، مورد تأیید شماست؟ 

-    در جداولی که ماهانه برای گزارش عملکرد مثبت فرهنگی تان برای رئیس سازمان ارسال میکنید و در آن سهم درصدی هر فیلم را از دین و اخلاق و امید و آگاهی مشخص میفرمایید این فیلم در کجا قرار می گیرد؟

-    جناب آقای کرمی شما مرد دغدغه مند و صالحی هستید و اگر جز این بود پرسشگری از شما چه فایده ای داشت؟ آیا بهتر نیست در روند مدیریت شبکه تجدید نظر بفرمایید؟ آیا کسانی که چندی پیش فیلم فراموش شده هری پاتر را با دوبله بسیار رقت انگیز از شبکه شما پخش کردند همان کسانی نیستند که این فیلم را به شما توصیه کرده اند؟ آیا این دو فیلم دقیقاً یک اثر یعنی "تسلیم شدن رسانه جمهوری اسلامی در مقابل هجمه جبهه فرهنگی بیگانه" را درمیان مخاطبان دوست و دشمن شما القاء نمیکند؟ آیا نمیپذیرید که کسانی که برای پخش اینگونه فیلمها از سیمای جمهوری اسلامی ایران در مجموعه شما له له میزنند اگر دستشان برسد برنامه اسکار را نیز زنده همانند جشنواره فجر از شبکه شما پخش خواهند کرد؟ پخش اسکار نیز مسأله خاصی نیست و مخاطبان داخلی دنبال کننده به هر نحو آن را هم میبینند؛ مسأله این است که رسانه عزیز جمهوری اسلامی ایران چه چیزی را تأیید میکند؟ چرا توجه نداریم که برنامه¬ای وجود دارد تا این دژ فرهنگی انقلاب اسلامی، غرفه به غرفه فتح شود و از ارزشهای متعالی اش عدول کند؟ آیا بهتر نیست اندکی بیشتر بیاندیشید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 195
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    0 0
    ما را به رخت و چوب شبانی فریفتست --- این گرگ سالهاست که با گله آشناست پروین کجروان سخن را زحرف راست چه سود ---کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست اشک یتیم
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به شخصه به عنوان یه نوجوون تحت تاثیر فیلم قرا ر گرفتم تا امروز و شاید هفته ها!
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فیلم عاشقانه و خیلی قشنگ بود من گریم گرفت
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    برو عمو کی دیگه تلویزیون نگاه میکنه؟تایتانیک رو 14 15سال پیش،موقعی که ویدئو بود همه ملت دیدن.اونم کامل و بدون سانسورش رو.دیگه تو عصر تکنولوژی و انفجار اطلاعات مسخره است این دغدغه های شما
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقا دمتون گرم داشتم خفه میشدم از چند روز پیش که تبلیغات این فیلم مزخرفو گذاشتن. خدا حفظت کنه مشرق که حرف دل دردمندهای انقلاب رو میزنی
  • حرف حق ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    من هم اولین بار بود که این فیلم را می دیدم با اینکه قبل وصف این فیلم رو شنیده بودم ولی واقعا با دوبله ی حرفه ای و حذف صحنه هایی که شنیده بودم ، واقعا اثری قابل توجه شده بود . اثری که جدا ارزش تماشا را لااقل بسیار بیشتر از سریال پایتخت یا خوب، بد زشت داشت .
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    دهه هفتاد بود که این فیلم روی پرده‌های سینما‌های امریکا آمده بود. من دبیرستانی بودم. آن روزها همه صفحات روزنامه‌های زرد پر شده بود از تصاویر تایتانیک و لئوناردو دی کاپریو. مدل موی فرق وسطی مد شد و فکر و ذکر همه بچه‌ها همین تایتانیک بود. یادم هست که همان روزها برنامه‌ای بود در تلویزیون که تبلیغ کردند قرار است نقد تایتانیک را نشان دهد. صحنه‌ای از فیلم را نشان می‌داد و مجری می‌آمد و تحلیل می‌کرد و در نهایت می‌گفت که مثلا چقدر ضعیف است و بی‌خود است. ولی غافل از این که همه همسالان من در دبیرستان این فیلم را دیده بودند. فیلم ویدئوییش دست به دست می‌گشت و همه فیض می‌بردند. گذشت زمان خیلی چیزها را تغییر می‌دهد. تابوهای آن روز آنقدر تغییر کرده که صدا و سیما تبلیغ می‌کند و فیلم را -هرچند سانسور شده- به نمایش می‌گذارد. بپذیریم که جامعه ایران عوض شده و جامعه سنتی و بسته چند دهه قبل نیست.
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اين اين فيلم مال ١٩٩٧ هست. مي دوني يعني چي؟!!!!!! هفده سال عقده داشتيم؟ فاجعه است. بدتر از اون پخش فيلم اطلس ابر هست كه مروج رسمي همجنس بازي است
  • سوسان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خیلی بی عرضه ای مشرق غروب کرده این فیلم اوج احساسات انسانی رو به نمایش گذاشته و نظام طبقاطی رو به تصویرکشیده تمانا برای یک لحظه زندگی درآخر فیلم وغرق شدگانی که برای نجات هم نوع تلاش میکنند وآدمهای بی عرضه ای مثل تو که فقط به فکر نجات خودش هست 1500 نفر فقیر مردند و500 نفر ثروتمند رها شدند خیلی بی عرضه ای بی احساس ومغرور مثل حیون فقط به فکر نچات خودتی توهم با اون ثروتمندان بی درد تایتانیک حهیچ فرقی نداری بی عرضه عوضی
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    واقعا برای اقای ضرغامی متاسفم. بجای پخش فیلمای بدنام بهتر نیست از هنرمندای باتجربه کشورمون که امتحانشون رو پس دادن و الان خیلی وقته که از تلویزیون رفتن استفاده بشه. صدا سیما شده بازار شام! همش تبلیغ تبلیغ تبلیغ. اه
  • مهرداد ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خیلی فیلم قشنگی بود . من برای اولین بار دیدم و بسیار لذّت بردم ( گریه هم کردم ) . درود بر شبکه نمایش که این فیلم رو دوبله و پخش کرد . من توصیه میکنم هرکی ندیده زنگ بزنه سروش براش بیاره چون واقعاً ارزش دیدن داره .
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    مشرق جان! این همه سوال به خاطر معروف بودن این فیلم و صحنه های آن نیست؟ بسیاری از فیلم های پخش شده توسط صداوسیما به مراتب بیشتر از این فیلم سانسور شده اند... پس چرا در مورد آنها فغان و ناله نمی‌کنی؟
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    کارکرد هنر همینه!! تعطیلی عقل با پروراندن احساسات! و سرانجام تغییر ذائقه مخاطب. علی ع: نگاه به نامحرم تیری است از تیرهای شیطان
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    نمایش ویولون و ویولونسل و نواختن آنها هم رسما با این فیلم و در شبکه نمایش نشان داده شد و انهم به مراتب
  • سلمان محمدی ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    برای درد دردمندان فرهنگی و پیروزی در برابر جنگ نرم هم، اینطور گریه میکنی!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • salman ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    احساسات انسانی ات کشته ما رو یا این ادبیاتت.
  • محبوب ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    چرافقط به شبکه نمایش تمرکز می کنید شاید بسیاری از ما والدین وقتی کودکانمان شبکه پویا را می بینند از جلوی جعبه جادو بر می خیزیم به این امید که برنامه های این شبکه کاملا تایید شده است !!!! بیایید یکبار با دقت به کارتون های خارجی شبکه پویا نگاه کنید تا ببینید چگونه با غفلت مسئولین صدا وسیما ذهن کودکان ما برای پذیرش انگاره های فراماسونی و شیطان پرستی آماده می شود نمونه اش کارتون دانشگاه هیولا ها
  • رضا ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خداوکیلی منم تعجب کردم!!! اول فکر کردم فیلم دیگه از تایتانیک هست بعد دیدم نه همون هست که جیمز کامرون ساخته.از صدا سیما بعید بود.مگه مجبور هستید یه فیلم با این همه سانسور و اون دوبله بد پخش کنید؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این فیلم به صورت هوشمندانه توسط مدیران کارکشته و با تجربه تأمین برنامه تهیه و پخش شده است. 17 سال است مخاطب ایرانی منتظر تماشای این فیلم است ولی تا اکنون که تکنولوژی اصلاحات در ایران وجود نداشت امکان پذیر نبود. مدیران بسیاری تلاش کردند تا پس از سالها توانستند این تکنولوژی پیچیده را وارد کشور کنند و با تغییر فیلمهای امریکایی آنها را به فیلمهای خوب تبدیل کنند. من از جناب آقای دکتر کرمی مدیر شبکه نمایش و همه همکاران و مدیران زحمتکش شان که در راستای تولید ملی این تکنولوژی را وارد کشور کردند بی نهایت سپاسگذارم.
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    تو که این قدر حال کردی با هاش، یه سرچ تو انیترنت بزن نسخه اصلشو بخر!
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خدا کنه مسئولین صدا و سیما این سوالاتو بخونن و حداقل به چندتاش جواب بدن. مشرق عزیز لطفا پیگیری کن
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقا راست میگن این فیلم اطلس ابر سرتا پا ترویج نهیلیسم، همجنسگرایی، نظریه آزادی، فرقه های کفرآمیز و در یک کلمه تاریخ تمدن مدرن غرب به حساب میاد. واقعا نمیفهمم چرا باید این فیلم برای همه مخاطبان ایرانی پخش بشه
  • amir ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    چیه برای چندمین بار یوزارسیف و نشون میدادن اون موقع خوب میشد چرا فقط باید فیلمایی که شما دوست داریدو نشون بدن ؟!
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    واقعا برای مشرق متأسفیم. در این شرایط که ضد انقلاب علیه رسانه فخیم ملی موضع دارند و در داخل هم خیلی ها علیه رسانه ملی هستند شما چرا اینطور میکنید؟ رئیس شبکه نمایش دکتر کرمی هستند که بسیار با سواد هستند، قائم مقام شبکه هم هرچند دکتر نیست ولی بسیار با تجربه هستند. مدیر تأمین برنامه نمایش هم یک دکتر هستند که در انگلیس درس خوانده اند و بسیار با سواد هستند. آنها بهتر میدانند یاز شما که تخصصی ندارید و در همه چیز نظر می دهید. کار را به کاردان بسپاریم و نظر اضافه ندهیم بهترمان است.
  • حامد ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اوج احساسات انسانی!!! معلومه تو بدون سانسورشو ندیدی. این دیکاپریو یه نقاشه که با هر دختری که ارتباط نامشروع برقرار کرده یه نقاشی از بدن عریانش کشیده و آخرین ارتباطشم که با این دختر پولداره بود که سراسر فیلم دارن ... . حالا تلوزیون چیرو پخش کرده من نمیدوم!!!
  • حسین 1400 ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حالا چرا انقد عصبانی؟ یکم رلکس! رلکس تر! لااقل آروم باش که غلط املایی نداشته باشی!
  • حسین 1400 ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    سوسان جان! هنر هالیوود که باعث شده ابرقدرت سینمای دنیا باشد تکنولوژی آن نیست! یا بازی بازیگرانش و یا حتی کارگردانان قدرتمندش! هنر هالیوود باوراندن عقایدی است که تو حتی در طول فیلم به آن فکر هم نمیکنی! اما جالب اینجاست که بعد از پایان فیلم به آنها اعتقاد پیدا کرده ای! پس کمی موقع فیلم دیدن فکر کن!
  • حامد ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    من حدود 10 سال پیش به ریشه های سکولار و حتی فراماسونری در مدیران پایین دستی صدا و سیما به بعضی از اطرافیان هشدار داده بودم. چطور است که من بی ارتباط ، تنها از روی آثار و مثلا پخش بی سانسور فیلم آدم برفی و تیکه شنیع جنسی پرستویی( که دیگر در فیلمی ندیدم) پی به این مسائل می برم ولی کس دیگری متوجه نمی شود؟!
  • sohrab ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آفرین بسیار زیبا نقد کردی مشرق. به امید تأثیر پذیری آقای کرمی.
  • علیرضا ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با سلام مشرق دیگه برای خیلی هامون اثبات شده که فقط زبانی پشتیبان ولایت فقیه هستیم ولی توی عمل هیچکدوممون به حرفای آقامون اهمیت نمیدیم واقعا برای خودمون متاسفم ای کاش ثدر وجود نازنین آقا رو درک میکردیم
  • هادی ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    صداوسیما با کمی دستکاری ، داستان فیلم را توجیه می کند و کاری را که دشمنان نمی توانند به نیابت از آنان انجام می دهند و اهداف آنانرا تا عمق استراتژیک ما یعنی نهادخانواده نفوذ می دهند
  • آراز ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این فیلم را بخش بزرگی از مردم ایران بدون سانسور هم دیده اند و اصولاً سانسور توهین به شعور مخاطب است. پخش بدون سانسور هم که از صدا و سیمای نظام صحیح نبود و اصلاً نیازی نبود این فیلم را نشان دهند. در عین حال نشان دادن آن هم چندان مهم نیست و این همه سوالات عجیب غریب مشرقی نیاز ندارد. فرهنگی با یک فیلم تایتانیک دچار خدشه شود همان بهتر که از بین برود.
  • ناشناس ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اشتباه مثبت زدم
  • فيلم بين ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آخييي... فرزند گلم! شما خودت رو ناراحت نكن! آمريكاييه يه فيلم ساخته شما برو لذتشو ببر و به اين حرفا كاري نداشته باش! چيكار داري كه اثر فرهنگي پخش اين فيلم ها از تلويزيون جمهوري اسلامي چيه؟! چيكار داري جوون ايراني چقدر باورهاش، باورهاي ديني اش، دستخوش تغيير ميشه؟! چيكار داري چقدر از مردم نگاهشون نسبت به اسلام و روابط اجتماعي از منظر اسلام دگرگون ميشه؟! چيكار داري...؟! شما كه نمي خواي و هنوز نتونستي اثر و قدرت سينما و هنر رو درك كني، برو بشين فيلم ببين و لذت ببر! خودتو اذيت نكن!
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بهتر بود پخش نشه
  • اسمال ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    یک بار هم تلاش نکردم این فیلم رو کامل ببینم . یکیی از تهوع اورترین و و ضد اخلاقی ترین فیلمها ست که خیانت رو به بیننده اموزش میده ندیدنش بهتر از دیدنشه
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فیلم زیبایی بود. در ضمن با دید شما من نباید از چاقو استفاده کنیم چون ممکنه که دست ما را ببرد. جمع کنید این حرف ها !! به جای این نوشته ها عجیب و غریب فکر تربیت نسل جوان باشید. به خدا همین فیلم ها در کشورهای عربی هم پخش می شه ولی هیچ تهاجم فرهنگی و هیچ بد آموزی در آن جاها پیش نمی اید. فکر می کنیم چرا؟ فقط به خاطر این که خانواده ها بلند نقش های خود را در این زنده گی بازی کنند. ولی در این جا چی؟
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    نمیدونم چرا تلویزیون ما همیشه از متفکرامون عقبتره. این همه آدم خوش فکر و آگاه در زمینه سینمای جهان داریم ولی تصمیم گیران ما مدیرانی هستن که هیچ توانایی استراتژیکی ندارند. اگر شبکه نمایش دست دو تا از شاگردهای شاگردهای حسن عباسی هم بود وضعیتش این نبود. هم جذابتر بود و هم سالم بود.
  • حمید ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بهتر نبود برای چندمین بار کشتی آنجلیکا و یا ناخدا خورشید را پخش می کردند؟؟
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    نمیدونم حالا چه اصراری هست که این فیلم رو ببینیم. 17 سال گذشته... اگر کسی خیلی دلش می خواسته، خب رفته دیده. اگرم کسی تا حالا ندیده یعنی خیلی براش مهم نیست. حالا چرا باید این لجن رو هم بزنیم؟!
  • 1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    احساسات انسانی ؟ ایا اگر نامزد شما در حالی که قرار بر ازدواجتان است با فرد دیگری دوست و همبستر بشود میشود احساسات انسانی؟ بله این فیلم این نکته مرگ 1500 انسان دیگر را نشان داد ولی خط اصلی فیلم این نبود حالا شما در نقش تاجی افسانه ای سعی بر بزرگ نمائی این بخشش بکن ولی اصل همان روابط است که در آن زمان اثر بخشی خود را داشت
  • سید امیر ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بابا جان اینها همه نوعی همراهی با دولته که پول صدا وسیما رو بدن مگه تبلیغات انصراف یارانه رو نمیبینی صداد و سیما خودش رو خفه کرده
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    همه چیز تقصیر یه نفر نیست. کلا ساختار صدا و سیما نیازمند به روز شدن در جهت اهداف انقلابه
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    همه چیز تقصیر یه نفر نیست. کلا ساختار صدا و سیما نیازمند به روز شدن در جهت اهداف انقلابه
  • یک کارمند صدا و سیما ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این کار خیلی خوب است. شما با این تحلیلها و نظارتها به جناب مهندس ضرغامی کمک بزرگی میکنید. اینگونه مطالب را نباید نقد سازمان صدا و سیما دانست. اینها کمک به سازمان صدا و سیماست. جناب مهندس خیلی زحمت میکشند و به این مشارکتها نیاز دارند. متشکرم مشرق
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این چه حرفیه اقای ناشناس؟ یعنی شما میخواید از افرادی که الان کار دستشون هست سلب مسئولیت کنید؟ فهمیدن این نکته که تایتانیک پخشش کار درستی نیست چه ربطی داره به ساختار؟
  • منوچهر راستی بروجنی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    دولت تدبیر و امیده باید با جهان تعامل داشت .
  • نامشخص ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    جمع کنین بابا. ملت الان فیلم های 2013 دانلود میکنن تو عید میبینن.کی تلوزیون ایرانو میبینه؟
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بدبختی ما همینه که امثال شما تحت تاثیر این فیلمها قرار میگیرند و حتی گریه میکنند.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فکر کنم شما امسال عیدی کم گرفتی، اعصابت خورده.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    قائم مقام شبکه نمایش یکی از باتجربه ترین و فرهیخته ترین مدیران تأمین برنامه هستند و بسیار با تجربه هستند. مدیر تأمین برنامه نمایش هم یک جوان انگلیس درسخوانده بسیار بسیار با سواد است. ایشان به زبان انگلیسی خیلی تسلط دارند. به نظرم بهتر است به جای ایجاد فضای هیجانی به مدیران منصوب از سوی بزرگان کشور اعتماد کنیم.
  • صرفا جهت اطلاع ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خود شما فیلم رو بی سانسور دیدید حالا اومدید میگید شما با سانسور هم نبینید!کیف هم کردید! خخخخخخخخخخخ
  • روح الله ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    متاسقم برای آقای کرمی وشبکه نمایش.کاش خودتان را با بیانات رهبری عزیز می سنجیدید
  • اصغری ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بازشروع کردید به سوء استفاده از سخنان رهبر.تا کی شما باید بدبخت بمانید؟قدری تفکرات سالم داشته باشید.
  • محمداحمدی ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بنده متاسفم!ازاینکه مدیریک شبکه برای برکردن لیست برنامه هافیلم هایی همچون هری باتروارباب حلقه هاوتایتانیک و....استفاده مد کندکه محتوایی ضددین واخلاق دارندوازمشرق هم تشکر می کنم.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خیلی بی انصاف نوشتین! شبکه نمایش این فیلم رو با نقدی کامل در ابتدا پخش کرد! در نقد ابتدایی حربه ای که سازندگان فیلم برای مسخ بینندگان خود داشتن رو بر علیه خودشون استفاده کردن و پرده از اسرار شهرت این فیلم برداشتن! حال با وجود این نقد چون این فیلم بدون ممیزی های جنسی و گفتاری پخش شده اعتراض میکنین؟ یادمه وقتی فیلم پرومتئوس یا ماتریس 3 پخش شد همین اعتراضات شد ولی گویا نگارنده اصلا نگاهی به نقد ابتدایی و انتهایی فیلم نداشته و ندیده که چجوری پرده از اسرار اراجیف این فیلم ها برداشته شده و فقط جهت شفافیت افکار عمومی با حذف ممیزی های جنسی این فیلم ها پخش شده که دیگه ملت قاچاقی دنبال دیدن این مزخرفات نباشن! نقد خوبه ولی کمی هم انصاف در نقد بد نیست!
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خدا کند مسئولین شبکه نمایش دست کم به چندتا از این سوالها جواب بدهند. مشرق پیگیری کن لطفا
  • نا شناس ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این که به فرهنگ پرداخته بشه مهمه ولی نه پخش فیلمی که تا به حال بیشتر از 3 باز از شبکه های سیما پخش شده
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ای بدبخت. تازه این فیلما که سیمای ایران نشون میده با کلی سانسور تصویر و دیالوگ نشون میده. حقتون همون فیلمای بند تمبونی رضا عطاران آفتابه دوسته!!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فیلم پورن بوده؟؟ یکی از بهترین فیلمهایی هست که دیدم ..سواد نداری بدبخت
  • سید ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم. فقط بگم متأسفم همین
  • منتقد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آخه اين چه کاريه که از يک فيلم 3 ساعت و 15 دقيقه اي 2 ساعتش رو پخش کنيم . ميدونين معنيش يعني چي. يعني پنهان کردن اصل داستان . خب مگر مجبوريم اين فيلم رو پخش کنيم . داستان اين فيلم بر اساس يک موضوع رمانتيک نوشته شده و متناسب با فرهنگ غربي ها. حالا ما اومديم صحنه هاي ناجورش رو حذف کرديم که مثلا اختلاف طبقاتي زمان انقلاب صنعتي رو نشون بديم . خب خيلي فيلم هاي ديگه در اين زمينه هست . به اين ميگن ناشي گري ، بدسليقگي
  • آذرخش ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    در شرایط کنونی، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، با استفاده از همین حربه‌ی قدیمی خود، یعنی تهاجم فرهنگی، در صدد هستند تا جامعه‌ی اسلامی را دچار ضعف کرده و بر آن دوباره مسلط شوند و امروزه با اشاعه‌ی فرهنگ غربی و ترویج و تبلیغ فرهنگ لیبرالیستی، سعی دارند تا جوانان را نسبت به مسائل دینی بی‌تفاوت کنند و با استفاده از همه‌ی ترفند‌ها، در پی ایجاد اندلسی دیگر هستند. بیانات رهبری در دیدار جوانان سیستان و بلوچستان6 اسفند 1381
  • بهنام ح ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باید قبول کنیم اول خطا همیشه از درون است که بیرون را طمعکار میکند
  • ebi ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    واقعا تاسف بار و تامل برانگيز بود پخش اين فيلم از رسانه ملي!!!
  • تهرانی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی کین ره که تو میروی به ترکستان است...! مدیران فرهنگی خدا غوط!!! میدونم تولید سخته و خاطر عزیزان رو مکدر میکنه! اما یه کم کار کنید نگن کار بلد نیستن...! دوستان مشرقی خدا قوت
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    "هنرمندای باتجربه کشورمون که امتحانشون رو پس دادن" یه دفعه بگو اخراجی های 1-2-3-4-5....1000 رو پخش کنند دیگه چرا این همه میپیچونی
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    100 درصد صدا و سیما نیاز به تغییر داره البته اون صدا و سیمایی که شما بهش فکر میکنید حداکثر 4 میلیون مخاطب خواهد داشت!!!
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به جناب مهندس بگید اگه کلاه قرمزی و پایتخت رو از صدا و سیما بگیرند دیگه بیننده هاش کمتر از تعداد کارکنانش خواهند بود
  • احمدی نژآدی ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    در دوران دانشجویی ما این فیلم برترین فیلم از نگاه دانشجویان اوایل دهه هشتاد شد. زیباترین فیلمی می باشد که تا به حال از سینمای هالیوود پخش شده است که به زیبایی بر اشرافی گری طعنه می زند.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقایون عشق فیلم که دهه 60 که غیرتمندها جبهه رفته بودن، تو تهران موندن و مدیر شدن و حالا ول کن تلویزیون نیستن، اونها عقده داشتن 17 سال. حالا هم دارن حال میکنن با بی تفاوتی خیلی از ماها خدا مشرق رو خیر بده که نمیذاره بی تفاوتی در ما رسوخ کنه تو این مسائل فرهنگی
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حتما شوخی میکنی! کار!!!؟ آقایون مدیران سازمان عیدی های چند میلیونی شون رو گرفتن و الان در تعطیلات هستن خیلی هاشون. البته خیلی هاشون هم زحمت میکشن انصافا. ولی نباید فراموش کرد که مدیریت اشرافی بیشتر بینشون هست تا مدیریت جهادی. شبکه نمایش هم که قربونش برن صاحبانش کلا وله دست چند تا مدیر فرنگ رفته عشق فیلم.
  • میلاد ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آره واقعا منم تعجب کردم
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    می خواستی سلطان رو پخش میکرد ؟!
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خوبی آقا؟ به نظر تو اگر با دفاع از همجنسگرایی به تبعیض طعنه بزنن اتفاق درستیه؟ این فیلم هم همینه. داره با سبک زندگی لاابالی گرایانه امریکایی به اشرافیت سنتی انگلیسی طعنه میزنه. شما چرا فقط نصف فیلم رو در نظر میگیری؟ این درست مثل اینه که تو یه کاسه قرمه سبزی خوشمزه یه سوسک مرده انداخته باشن. تو ازش میخوری؟ میدی خونواده ات بخورن؟
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باهات موافقم آقای منتقد. ولی ظاهرا فیلم اصلاح شده رو ندیدی! چون نه ماجرای رمانتیکش حذف شده بود نه عشق مثلثی اش نه اختلاط به سبک امریکایی دختر و پسر. فقط بزن بکوبها و سکانسهای برهنگی جنسی حذف شده بود. همون 1 ساعت و نیم که شما فرمودین!
  • آذری ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بابا به جای اینکه هی به هم بپریم که چرا این فیلم پخش شد و ... بیاین فیلم هایی بسازیم که اونقدر تاثیر گذار باشه که هیچ کشوری نتونه جلوی پخش اونو بگیره و اینطوری ما هم با اونا مقابله کنیم نه اینکه 300 و آرگو و ... بسازن بعدش ما هی بشینیم محکومش کنیم و تحلیلش کنیم و...
  • اهوازی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فیلمی بنام شب یخبندان بسیار زیباتر موضوع تایتانیک را به تصویر کشیده است.این فیلم جدید فیلمی کاملا نادرست و پر از تحریف تاریخ است.فیلم اول اشرافیت خبیث انگلیسی را تا حدی زیر سوال میبرد اما فیلم دوم ذهن مخاطب را به سمت شهوات و حرامزادگی سوق میدهد.صهیونیسم از هر چیزی برای اغفال بشریت استفاده میکند.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    نکته اصلی اینه که تلویزیون فقط از کانالهای محدود فیلم خرید میکنه. شما فکر میکنید مثلا شبکه های فرانسوی یا تلویزیون کشور سوئد انقدر که ما فیلم امریکایی پخش میکنیم فیلم امریکایی پخش میکنه؟ عزیزم اینم یه بازاره که اگر نظارت فرهنگی روش نباشه، مناسبتهای اقتصادی بین افراد به ملاکهای فرهنگی میچربه و همین میشه که میبینی. تو فکر کردی پول این تایتانیک که پخش شد تو جیب جیمز کامرون میره؟ نه جانم. میره تو جیب توزیع کننده منطقه ایش که احتمالا یا یه ایرانیه یا یه تاجر رسانه ای عرب. حالا با کسی از مدیران سازمان هم بده بستون داشته یا نه خدا عالمه
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقای اصغری شما میشه دقیقا بگی کجای این مطلب فاخر و دلسوزانه سوء استفاده بود؟ دقیقا میشه بگی کدوم جمله اش بی ربط بود که میگی سوء استفاده ؟
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    دقیقا نکته همینه دیگه! کسی از تلویزیون انتظار پخش فیلم تاریخ گذشته نداره. چه برسه به پخش همچین ننگ اخلاقی در تاریخ سینما
  • اهوازی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    مشرق نظرت چیه تیتر مقاله رو من بدم و تو مقاله بزنی از شب یخبندان تایتانیک تا شب بهاری شبکه نمایش.نقدی بر پخش فیلم تایتانیک از شبکه نمایش.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    هر کی دوست داره هر چی ببینه. امیر جان امیر عزیز چرا عصبانی هستی؟ الان با این فیلم آش و لاش و صد چاقو خورده حال کردی؟ خوب جیگرم دوست داری برو اصلشو بگیر نگاه کن. تغییر و پخش یه فیلم کلاسیک تاریخ سینما که همه دنیا این همه دیدنش توهین به مخاطبه. حالا اگه شما سنسور توهینت خاموشه بشین ببین.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    عزیزم ربطی به دولت نداره دولت هیچ دخالتی در صدا و سیما نداره
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    هرزه نگاری یا به قول شما همان پورن نسخه های مختلف دارد. یکی از خطرناکترین آنها و تأثیرگذار ترین آنها هرزه نگاری پنهان است که با آرایش و بازی و حرکات کیت وینسلت در این فیلم و با حذف صحنه های لختی پختی فیلم به حد اکثر رسیده بود.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقای اهوازی بسیار حرف درستی زدید. اینها از هر مسأله ای برای تحریک شهوات و انحراف و شیطنت استفاده میکنند. آدم تأسف میخورد که چرا شبکه نمایش هم باید عینا همان کار را تکرار و پخش کند.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آذری جون قربونت شکلت. اون یه مسأله دیگه است. حالا چون فیلم نیست که به نظر من هست، نمیتونیم نادیده بگیریم که فیلم زشت و کثیف پخش کنن
  • asad ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به قول سعید قاسمی اینا کارشون با کرام الکاتبینه.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    وای بگیر منو! فکر کن از فردا دیگه هیشکی قاچاقی دنبال دیدن تایتانیک نمیره! اقا جمیعا صلوات به روح مدیران با درایت شبکه نمایش! فقط یه چیزی! از دوستان کسی نقد دید واسه این فیلم تایتانیک!؟ که قبل یا بعد فیلم پخش بشه؟
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آقا یه سوالی!؟ من نقدی ندیدم پخش بشه!؟ شما دیدین!؟ بگو چرا فیلم خیلی احساسات و ... منو تحریک کرد ! علتش این بود که نقدشو ندیده بودم!! چه معجزه ای میکنه این نقدهای حلال ساز شبکه نمایش!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بابا باسواد! بابا با تجربه! بابا انگلیس! بابا فرهیخته! به خدا آدم کم میاره جلوی این همه دانش و اندوخته و تواضع!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    برین بابا شما هم با این نقدتون! خودتون مشکل دارین فک میکنید همه هم مثل شما جذب صحنه های مسئله دار فیلم میشن فیلم این همه جذابیت های تصویری داشت . خیلی ها هم اهمیت به اون موضوعاتی که شما فکر میکنید نمیدن و فقط داستان غرق شدن زیبای فیلم رو دوست داشتن. یک کشتی با این عظمت و صحنه های بسیار استثنایی دریایی اون بسیار زیبا و قابل تحسین بود. از آقای ضرغامی و شبکه نمایش هم ممنونیم به خاطر این فیلم.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بچه ها شنیدین آقای ناشناس چی گفت! اعتماد کنین دیگه به این مدیران عزیز که اصلا فضای هیجانی ندارن و جو گیر نمیشن!!!
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بهتر نبود فیلمهای عالی و جذاب هلندی که فضای خانوادگی و سرشار از هیجان و رنگ دارن پخش میکردید! آقا سر این اصرار مدیران عزیز تلویزیون برای پخش فیلم امریکایی چیه؟ نمیگم فیلم امریکایی پخش نشه! ولی تا این حد زیاد واسه چی؟ نبش قبر کردن واسه چی؟
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باور کنید برخی فیلم ها و برنامه های تولیدی صدا وسیما به مراتب بدتر از این فیلم هستند که هیچ نظارتی صورت نمی گیرد چون رفتار برگرفته از باورهای ماست و آن را نمی توان بخشنامه ای کرد
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بنده خدا دکتر عباسی چند ساله میگه منبع تهاجم فرهنگی صدا و سیما است
  • عرفان ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    منظورت از ضد انقلام فتنه اکبر دیگه نه
  • احمدی نژآدی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به نظرم که صدا و سیما به زیبایی این فیلم را برای نمایش خانوادگی تدوین کرده بود. در ضمن در این فیلم به ازدواج اجباری یک دختر نیز به زیبایی اشاره شده بود. به نظرم بهترین فیلمیه که تا حالا دیدم در ضمن سوسک پر از انرژی است :دی
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بنده سالهاست به خاطر همین تابوی قدیمی دیدن این فیلم که خاطره ی روزهای نوجوانی ماست از دیدن این فیلم اجتناب کردم. گرچه بارها به دیدنش وسوسه شدم. برای صدا وسیمای ما فاحعه است که با کوته بینی به بهانه ی رفع اثر صحنه های فیلم با سانسور، اقدام به پخش اسطوره های سبک زندگی لجن وار آمریکایی میکنه و به خیال خودش مانع جذب مخاطب به رسانه های اونور آبی میشه در حالی که با جذاب کردن هرچه بیشتر فیلمهای زهر دار هالیوودی با دوبله ی فارسی و اعتماد همین مخاطب موجود و البته بدون دفاع، موجب فساد میشه. این بود دانشگاهی که امام (ره) فرمود!؟ به کجا میرن این مدیران صدا و سیما؟
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با تشکر از مشرق عزیز و همیشه بهنگام! لطفا نقد فیلمهای دیگر عید را هم در نظر بگیرید. فیلمایی مثل تبعیض که از شبکه 5 پخش شد و ... هم بسیار تأمل برانگیز بودند.
  • مهدیار ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    عصر ارتباطات یعنی عصر ارتباطات سالم، و الا عصر ارتباطات برا چهارپایان نیز هست. در جوامع حیوانی ارتباطات گسترده و بدون سانسوری حاکم است.
  • اسمال ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با عرض معذزت به اقای ناشناس. فرض کن با یک دختر خانومی عقد و ازدواج کردید و در این وانفسا یک بچه قرتی بیاد و دل از خانومتون ببره .عکس العمل شما چی میتونه باشه اینجا.؟!!! به احترام عشق حیوانیشون گریه میکنید و اونا رو به هم میسپارید؟
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ولی به نظرم اگر در نگاه کلی به فیلم اطلس ابر نگاه کنیم، مهمترین چیزی که ترویج می کنه بودیسم و تناسخ هستش ... از روند فیلم گرفته تا روند شکل گیری اون الهه ....
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بفرماييد چه کسانی به دنبال تسلیم دژهای فرهنگی جمهوری اسلامی نيستند؟
  • ذیدی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    تایتانیک خیلی هم خوب بود
  • روحانی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    فردی که این مقاله رو نوشته یک انسان سنتی قدیمی بوده که فقط اون صحنه های پورنو رو یادشه! خبر نداره بعد از تایتانیک تقریبا اکثر فیلم های مهم غربی حاوی صحنه های غیر اخلاقی هستن که سانسور شده آنها پخش میشه مرد حسابی الآن 90% فیلم ها و سریال های خارجی که از صداوسیما پخش میشه صحنه های غیر اخلاقی اون حذف میشه تا کی باید ضعف اساسی و چند صد ساله ایران و کشورهای اسلامی یعنی قرار گرفتن در موضع دفاعی در برابر حجوم فرهنگی یا در اصل نافرهنگی غرب رو توجیه کرد؟؟ بابا جان من ما باید بازی کامپیوتری بسازیم بهتر از کال آف دیوتی باید فیلم سینمایی بسازیم بهتر از ارباب حلقه ها باید شبکه اجتماعی بسازیم بهتر از بیس بوک......باید جنگنده ناوهواپیمابر ماهواره بر و...بسازیم بهتر از غرب باید اقتصادی بسازیم قوی وگرنه به خدا قسم همه ادعاها در مورد اسلام و اینکه باعث پیشرفت مادی و معنوی میشه و ایران رو دنیا فقط ادعا باور می کنه...چون خودمان هم نتوانستیم به آنها عمل کنیم.......ما با این شعارها به خود اسلام عزیز هم ضربه زدیم
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    آی پی شیطان بزرگ رو عشق است؟؟......
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با سلام خدمت دست اندرکاران پایگاه خبری مشرق مطلب بسیار خوبی بود. در صورتی که مسئولین شبکه نمایش توضیحی در این خصوص ارائه کردند، خوانندگان خود را در جریان قرار دهید. با تشکر
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    برادر روحانی عزیز به نظر من شما به دلایل زیر کاملا در اشتباهید 1- اینکه بگوییم. نویسندگان مشرق سنتی هستند یا مدیران شبکه نمایش انگلیسی، هیچ مشکلی را حل نمیکند. اینگونه روانکاوی ها تنها به درد کلاسهای ال ام پی و شخصیت شناسی میخورد که عمدتا بی خاصیت هستند و کسی را به جایی نمیرسانند. بهتر است به جای روانکاوی نویسنده به متن توجه کنیم و درباره مضمون آن سخن بگوییم. 2- کجای این مطلب منکر وجود صحنه های غیر اخلاقی در 90 درصد فیلمهای غربی است؟ ولی آیا صدا و سیمای ما موظف است کثیف ترین این فیلمها را با تلاش مذبوحانه پاک و تمیز کند؟ چرا فکر میکنید این کار لازم است؟ شما ظاهرا خبر ندارید که نه تنها 90 درصد بلکه 99 درصد فیلمهای غربی صحنه های غیر اخلاقی دارند. روح برخی از آنها 100 درصد غیر اخلاقی است و روح برخی از آنها سالم است و برخی حواشیشان غیر اخلاقی است. از بین این همه فیلم چرا صدا و سیما و مدیران فهیم شبکه نمایش باید به سراغ کثیف ترین فیلمها بروند. شبکه نمایش در هر روز بیش از 10 فیلم پخش میکند و در هر ماه بیش از 300 فیلم. آیا به همه آنها اعتراض شده است؟ 3- چرا برای اینکه حماقت خودتان آشکار نشود، با جنجال سعی در احمق نشان دادن دیگران دارید؟ چرا برای اینکه نادانی و ناتوانی برخی مسئولین را بپوشانید، منتقدین را به نادانی و ناتوانی متهم میکنید بدون آنکه کوچکترین دفاعی در مقابل اصل موضوع داشته باشید؟ 4- با احترام برای نظر شما باید عرض کنم خیر! لازم نیست شبکه اجتماعی بهتر از فیس بوک بسازیم یا ناوهواپیمابری یا لزوما هر آنچه گفتید. مهم این است و لازم این است که در درجه اول خودمان را به حماقت نزنیم و سپس به دنبال چیزهایی برویم که نیاز داریم و چیزهایی را بسازیم که نیاز داریم. 5- آیا پخش تایتانیک، خواننده و بسیاری فیلمهای کثیف هالیوودی ما را به شبکه اجتماعی بومی بهتر از فیس بوک، ناو هواپیمابر یا بازی بهتر از کال آو دیوتی میرساند؟ 6- خدا را بی جهت و برای فرونشاندن عصبانیتتان قسم نخورید. به جای برافروختگی، استدلال ارائه دهید و بگویید چگونه پخش تایتانیک ما را به توسعه ای که شاخصهایش را گفتید میرساند. 7- اصل بر تعامل سازنده با دنیاست. نه ایجاد دیوارهای قرون وسطایی و نه ایجاد رخنه های گشاد فرهنگی و اقتصادی و سیاسی. تعامل سازنده تعاملی است که بر اساس اصول باشد. ما با اصولمان که همان به قول شما "ادعاها در مورد اسلام" است با دنیای مدرن تعامل خواهیم کرد و از پس آن سربلند بیرون خواهیم آمد. به کوری چشم تمام کسانی که اصول ضداخلاقی و ضدتوحیدی دنیای شگفت انگیز نو را پذیرفته اند.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    دمت گرم حاجی گل گفتی
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    احسنت کسانی که در سازمان کار میکنند بسیاری شان و البته نه همه، هیچ باوری به دغدغه های فرهنگی نظام ندارند. مطلقا هیچ باوری
  • وحید ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام کاملا مشخصه که نمایش این فیلم ٰ همراه با منظور و سیاست های خاصی هست!!! به نظر من این دهن کجی بود به پیام رهبری. ما داریم از خودی میخوریم.... بیدار............ و بصیر باشید..... یا زهرا (س)
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با تشکر از مشرق عزیز و همیشه بهنگام! لطفا نقد فیلمهای دیگر عید را هم در نظر بگیرید. فیلمایی مثل تبعیض که از شبکه 5 پخش شد و ... هم بسیار تأمل برانگیز بودند.
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باریک الله! تو انگلیس دوره انسان سنتی قدیمی شناسی هم گذروندین!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    صدا و سیما نباید مرکز تهاجم فرهنگی باشد. مسئولین به غلط چند سال است این توقع را ایجاد کرده اند که فیلمهای سینمایی روز امریکا را در ایام نوروز پخش کنند. به خدا در هیچ کشوری اینطور نیست. فیلمهای سینمایی جایش در سینماست. پخش فیلمهای سینمایی خارجی در سالنهای سینما ممنوع است ولی تلویزیون این فیلمها را تا ته روستاها هم میفرستد.
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    اقایان اون فیلم هر چی هست داره فرهنگ خودشو نشون میده
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    این فیلم که چیزی نیست چندی پیش ازهمین شبکه فیلم پرومتو ئوس که مضامین کفر آمیز وجهت گیری های علنی ضد خدایی داشت بدون سانسور هر گونه دیالوگی پخش شد
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    با این کار اینا از این به بعد باب خیلی چیزها تو فیلمهای سینمایی باز میشه. منتظر پخش وقیح تر از اینها باشین. کار خودشون رو کردن اینا میخوان هرچی عشق و علاقه خودشونه به خورد مردم بدن
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    چرا دوست دارید مردم را احمق و نویسندگان سایت خودتان را مطلع نشان دهید. من به عنوان مخاطب عادی فیلم را دیدم و یک ساعت اخر را با چشمان اشکبار دنبال کردم. اما وقتی مطلب شما را خواندم کمی به فکر رفتم تو سایتها در مورد فیلم کلی نقد و تفسیر خواندم و فهمیدم بخش زیادی از فیلم همان نقد فرهنگ اشرافی بوده است ولی شما با این صغرا وکبراها که کرده اید می خواهید مغرضانه کار کنید. بهتر بود عین بقیه سایتهای اینترنتی نقد منطقی می نوشتید تا اعتماد جلب کنید. من مخاطب دنبال این هستم نه تسویه حسابهای شما با صداوسیما . راستی به ما جه ربطی دارد که اسم پسر مدیر شبکه نمایش چیست. اگر انصاف داشتید این مطالب را خصوصی برای انها می فرستادید و برای ما تحلیل منطقی و به و قول خودتان نشانه شناختی می نوشتید. البته از مشرق انتظاری بیش از این نداریم
  • پارمیس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    شما اول بگو با vpn چرا اومذی؟!
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    من اخبار راجع به تلویزیون را پیگیری میکنم. مشرق تا الان بارها نقدهای خوبی نوشته است. مدیران تلویزیون کدامشان را جواب داده اند که فکر میکنید اگر خصوصی ارسال میشد جواب میدادند؟ آنها اگر میخواستند جدی بگیرند و به مخاطبشان و نظراتشان اهمیت میدادند همین سوالهای طرح شده در این مطلب را جواب میدادند.
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    داداش خیلی مشکوکی! خیلی ها ندونم کاری خودشون و اشتباهاتشون رو میخوان پشت این جمله "چرا مردم رو احمق فرض میکنید" قایم کنن. اگه شما برنج مسموم بفرستید تو بازار هم میشه همینو گفت. خوب مردم خودشون فهیمن، احمق که نیستن خودشون برنج خوب و بد را تشخیص میدن. خیلی باحالید شما آقای مخاطب عادی فیلم! شما گریه تو بکن!
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    بله از مشرق بیش از این انتظار نداشته باشید. انتشار نداشته باشید مشرق مماشات کنه و بذاره برخی مدیران نالایق که از فرهنگ فقط فرنگ میفهمن هر کاری دلشون میخواد انجام بدهند.
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خیلی باحاله! هر وقت مطلب مطلبی منصفانه و انتقادی درباره صدا و سیما کار میکنه! یه مخاطب عادی پیدا میشه که با رگهای بیرون زده از عملکرد صدا و سیما دفاع میکنه! ولی هیچ کس حتی همین مخاطب عادی جواب انتقادهای طرح شده را به صورت منطقی نمیده!
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    جدا ارزش تماشا داشت! حتی خود جیمز کامرون رو تویترش پیغام داده که تحت تأثیر قرار گرفته و گفته میخواد نسخه اصلاح شده فیلمشو داشته باشه!
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    من این فیلم رو 9 سال پیش دیدم و کامل درک کردم که چه نیتی داره... واقعا برای دکتر کرمی متاسفام ....خدا به داد فرهنگیان ما برسه.،،،،
  • خواننده مشرق ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ما مخاطبان مشرق خواهان پاسخ روشن مدیر شبکه نمایش به سوالهای این مطلب هستیم. لطفا برای حمایت مثبت بدید دوستان از مشرق هم درخواست داریم فضای گفتگو را ایجاد کند و پاسخ و توضیح شبکه نمایش را منتشر کند. تشکر
  • عباس133 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ناشناس 00:24 نظرت راجع به این جمله چیه؟ "تکرار،موجب فراموش نشدن خاطرات میشه" درسته که 14،15 سال پیش پخش شده اما پخش مجددش باعث یادآوری و تثبیت خاطرات میشه در ضمن خیلی از نوجوونایی که اون وقت این فیلم رو ندیده بودن الآن دیگه دیدن!!!
  • محمد ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    همون فیلم ها صد شرف داره به این تایتانیک و امثال فیلم های هالیوودی
  • عباس133 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ناشناس 12:14 1-خیلی بی ادبی 2-انتقاد از فیلمهای ضد فرهنگی غربی،به معنای حمایت از فیلمهای آبدوخیاری داخلی نیست 3-متأسفانم برات که دلداده غرب هستی و در آخر: "هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش"
  • عباس133 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    ناشناس 00:39 واقعأ برات غصه می خورم که فیلمها و فرهنگی که مروج لیبرالیستی و اومانیسمی و نهیلیسمی و هرزه گری هستند رو مدرنیته و بازنگری و روشنفکری معنی میکنی...!!!
  • عباس133 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    احسنت به ناشناس 13:08
  • عباس133 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    به شدت با ناشناس 14:01 موافقم فیلمی که روی ناخودآگاه آنسان تأثیر میزاره(به صورت غیر مستقیم و لایه های پنهان فیلم) به مراتب اثرش بیشتر از فیلمهایی که به شکل کاملأ رو و مستقیم به مخاطب ارائه میشه
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حتما لازم نبود عکسهای فیلم رو بذاری؟
  • Alireza ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    0 0
    مشرق گزارش قشنگ میزادی ممنون اما آخه این چه عکسی گزاشتی(کوچیکرو میگم)بابا زن و بچه مذهبی مردم میاد اینجا یک ذره غیرت داشته باش.
  • حبیب از کرج ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    مثل این میمونه که شبکه های امریکا هم بیان از کرخه تا راین,آژانس شیشهای , اخراجیهار رو نشون بدن,میشه...........آیا؟
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    جدی؟ همون انگلیس درس خونده فقط اینو نمیدونستم...! برا همین انقد غیرت داره
  • سرباز گمنام ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    کسانی که کمر امام علی (ع) رو شکستند نه یهودی بودند نه مسیحی، بلکه خودی بودند خودی. حواسمون جمع باشه، فیلماشون فقط حُب این دنیای لعنتی رو زیاد میکنه. حواسمون جمع باشه مرگ مارو قافلگیر نکنه.
  • amir ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    تکنولوژی پیچیده!!! بابا الان هر بچه ای با یه لپ تاب معمولی میتونه روتوسکوپی کنه. یه دو جین بچه ژیگول نشوندن تو شبکه نمایش کارشون روتوسکوپی و سانسوره. تکنولوژی پیچیده وارد کرده!!! 17 سال .... معلوم شد مخاطبتون رو چه عقب مونده و عقده ای تعریف کردین که کارتون به اینجا رسیده آقای مدافع "مدیران کارکشته و با تجربه تأمین برنامه" !!!
  • Amir ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    اتفاقا ضربه رو همون آقا مدیر "انگلیس رفته" و بی سرو صدا داره به شبکه نمایش میزنه و کارشم خوووب بلده و بورسیه دکتراش تو انگلیس رو هم آقایون براش جور کردن
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    هر نقدی به ذائقه شما خوش بیاد منطقیه فقط!؟ به قول شهاب حسینی در جدایی نادر: فقط بچه های شما آدمن! بچه های ما توله سگن!!
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    من دارم به این فکر میکنم که حالا اینها به این سوالها جوابی هم بدن یا ندن کار از کار گذشته. از این به بعد خیلی چیزها از تلویزیون پخش میشه. اینها به جای اینکه یه فکر اساسی بکنن وقتی میبین فیلمهای خارجی روز به روز کثیف تر میشن، پرچینهای و شاخصهای انتخابشون رو از ریشه میکنن و میارن عقب تر نصب میکنن. خوب اگر همینطور پیش بریم دیگه هیچ مرز فرهنگی بین ما و اونا باقی نمیمونه. آدم از دست این مدیرهای خوش خیال و بی خیال صدا و سیما لجش میگیره
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    جناب ناشناس، شاید افرادی مثل شما که دغدغه تربیت اسلامی ندارند، دیده باشند. اما امثال ما مسلمان های دغدغه مند هیچ وقت به خودشون اجازه نمیدن که با دیدن این چیزها روحشون رو آلوده کنند.
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    شکاف فرهنگی میان مدیران سیما و طرفداران انقلاب اسلامی بسیار زیاد است.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    شما چرا دوست دارین خیانتهایی که به فرهنگ و هویت مردم میشه رو با جمله کلیشه ای "مردم رو احمق فرض نکنید" ماسمالی کنید؟
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    شما وقتی میری دکتر دکتر بهت میگه چی بخور چی نخور احمق نشون داده میشی!؟ این چه حرفیه برادر من! مسائل فرهنگی هم مثل مسائل بهداشت اجتماعی نیازمند کارشناسی هست. اگر کسی مردم رو احمق فرض کرده باشه همونهایی هستن که با حرفهای مثل شما میخوان سر مردم شیره بمالن. مردم فهیم هستن و میفهمن مسائل فرهنگی نیاز به کارشناسی داره بخصوص در دنیای پیچیده امروز.
  • پریسا ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    عزیزان امسال هم گزارش جشن ایرانی کشان ( پوریم ) را منتشر کنید خصوصا که گرگ زاده رضا پهلوی امسال عید پوریم را به یهودیان تبریک گفت همزمان با تبریک نوروز باورتان میشود این حرامزاده جشن کشتار ایرانیان را به اربابانش تبریک گقت و شبکه های سلطنت طلب احمق هم انرا برای چندین بار تکرار کردند من ندیدم در ایران به ان واکنش نشان داده شود و این برای ما حیرت اور بود امیدوارم ان گزارش برای بار سوم و تا همیشه همیشه هر سال انرا منتشر کنید . نوروزتان مبارک . تشکر
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    با محتوای فیلم کاری ندارم ولی تصاویر غرق شدن کشتی به اون عظمت واقعا جالب و بی نقص بود که ارزش دیدن داشت
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    عزیزم به جان خودم مستندش هم ساخته شده! خوب برو اونو ببین! والا!
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    دمت گرم! با محتوای فیلم کاری نداشته باش! اینجا هم کاری نداشته باش! اینجا از محتوای فیلم بحث میشه!
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    دمت شما گرم سرباز! شهید آوینی هم همینور میگفت. سینمای اینها فقط حب دنیاست.
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام به برادران پر تلاش مشرق این دفعه چهارم هست که برای دیدن پاسخ احتمالی مدیر شبکه نمایش به سایت سر میزنم. انگار واقعا رفتن تعطیلات و تلویزیون را گذاشته اند به امان دوستان دیگری که عاشق این فیلمهای سبک امریکایی هستند. موفق باشید
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    كارمند صدا سيما با آي پيه عامريكا؟!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    لطفا منتشر کنید مستدعی است نسبت به مطالبه این گونه موارد از شورای نظارت بر صدا و سیما و سایر مراکز نظارتی نیز گزارشی منتشر شود. آنها نیز باید پاسخگو باشند که چرا نظارت درستی ندارند. با تشکر
  • حامد ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    حتی تصویری که شما گذاشتید در شأن یک رسانه دینی نیست.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    جناب آقای مهندس ضرغامی خدا کند این مطلب را دیده باشند. ما به حسن نیت و تلاش شبانه روزی ایشان ایمان داریم و امیدواریم این تذکرات و مطالب خیرخواهانه مشرق و مراکز فرهنگی مشابه را جدی بگیرند و واکنشی مناسب نشان بدهند. متشکر که نظر من را هم منتشر میکنید.
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    مردم دوست دارند فیلمهای جذاب و خوب سینمای جهان را تماشا کنند. شماها اگر دستتان بود سینما را تعطیل میکردید. جناب آقای دکتر کرمی و تیم ورزیده شان، با جدیت تلاش میکنند که شبکه نمایش را باب طبع مخاطبان اهل سینما مدیریت کنند و به پیش ببرند. بنده به سهم خودم بابت پخش این فیلم عاطفی و ضد اشرافیت غربی و بسیار انسانی از مدیران شبکه نمایش تشکر میکنم. شبکه نمایش وظیفه اش سرگرم کردن مخاطبان است. شما اشتباه میکنید که انتظار دارید به جای سرگرم کردن مردم ذهن مردم را مثل شما مسموم و بیمار کنند. شبکه نمایش دوست داریم حالا که این همه کامنت علیه شبکه رفتید این را هم منتشر کنید
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    فیلم مزخرف!!! برو شاهکار معراجی ها رو تو سینما نگاه کن
  • آرشیتکت ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    با سلام. ممنون از مشرق دغدغه های رهبری اول باید مورد توجه صدا و سیما قرار بگیره. جدا از این فیلم ، شما ببینید تبلیغات تلوزیون رو!!! جدیدا برای تبلیغات کالا و حتی بانک از انسان نوع اروپایی و غربی استفاده میکنن. یعنی نژاد و سبک زندگی ایرانی چه مشکلی داره؟ شما دکور ها و سبک زندگی ور تو تبلیغات ببینید....استخر های خونگی و ویلاهای آنچنانی و .... مرگا به من که با پر طاووس عالمی یک موی گربه وطنم را عوض کنم. . . صدا و سیما قدری در مورد برنامه و تبلیغات تلوزیون دقت شود.(البته کار از دقت گذشته) حاج آقای ماندگاری الحق که درست گرفتن.
  • رها ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام مطلب بسیار خوب و تأمل برانگیزی بود لطفا به این نکته توجه شود که بسیاری از مدیران صدا و سیما، به فکر تنها چیزی که نیستند فرهنگ است، آنها تنها به فکر پر کردن آنتن و جذب پول و مخاطب هستند و همچنین حفظ موقعیت خودشان از این منظر صدا و سیما ما هیچ نسبتی با جمهوری اسلامی و دغدغه های رهبری ندارد
  • عبد الله ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    خیلی دلم می خواست نظر جداگانه بدم ولی دلم نیومد حرف شما رو تایید نکنم . با همه این مسائل ما کار خودمون رو می کنیم اگر یادتون باشه آقا روز اول عید فرمودند جوانان به قوت به کار فرهنگی ادامه بدن این یعنی آقا امیدی به مسوولین فرهنگی ندارن پس با یه لبیک به رهبر همه شون رو ان شا الله پایین می کشیم اگر همه اونایی که اینجا نظر گذاشتن تصمیم بگیرن با علم به مسائلی که امروز هست و با معنویت و خود سازی 10 تا دانش آموز رو تربیت دینی بدن به خدا کار تمومه . یا علی
  • رها ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام. ظاهرا شما از مخاطبان بسیار عامی سینما هستید. وقتی فیلم تایتانیک با اصلاحات احمقانه و حذف خط اصلی قصه پخش می شود، این توهین به شعور مخاطبان سینما نیست؟ این جور مخاطب جذب کردن تنها به درد افراد عامی که هیچ اطلاعی در مورد سینما ندارند می خورد نه کسانی که حداقل آگاهی و اطلاعی در این زمنیه داشته باشند.
  • رها ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام عزیز مشکل شما اینه که از مسئولان شبکه نمایش انتظار پاسخ دارید. این دوستان به هیچ کس جوابی بابت ندانم کاری هایشان نمی دهند. اما مشکلی نیست، انشاءالله یک روز در پیشگاه خداوند مجبور می شوند جواب بدهند.
  • رها ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    نشون میده که بده، به ما هم ربطی نداره. اما وقتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی میاد فرهنگ اونها رو نشون میده جای تعجب و سوال داره
  • رها ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    والا ما که نفهمیدیم "روحانی" چی می خواد بگه. اگه حرف شما اینه که ما باید خودمون سینمای قوی داشته باشیم که اونوقت محتاج کارهای احمقانه ای که توی شبکه نمایش و شبکه های مشابه انجام میشه نباشیم، خب حرف نویسنده هم در تناقض با این نظر نیست. حالا چرا "روحانی" عزیز نویسنده این مطلب را ستنی و کوته فکر می داند من که متوجه نشدم
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    بله دیگه، برای افرادی مثل شما که درباره سینما هیچ اطلاعی ندارن باید هم خوب باشه. اصلا اگه یه فیلم دو ساعته رو بکنن نیم ساعت و با کلی تغییرات مسخره به خوردتون بدن، باز هم کیف می کنید!
  • رها ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    ما هم باید فیلم خوب بسازیم، هم حواسمون باشه که بازی نخوریم. حالا اگه به هزار و یک دلیل، فیلم خوب نمی سازیم، یعنی بیایم اون طرف رو هم بی خیال بشیم تا برخی مدیرانِ کم سواد، هر کاری دلشون می خواد بکنن؟!
  • رها ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    نسخه اصلی فیلم شاید. ولی این که از شبکه نمایش پخش شد، مصداق داستان خالکوبیِ مولویه که میگه: شیر بی یال و دم و اشکم که دید * * * این چنین شیری خدا هم نافرید
  • ناشناس ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    عزیزم شما بهتر بود اسمتو هم می نوشتی که فردا که تعطیلات تموم شد، مدیران شبکه ببینن یکی از کارمندهاشون چه دفاع جانانه ای ازشون کرده و برای تقدیر، یه کم به حقوقت اضافه کنن! در ضمن ببخشید مگر کسی گفته بود مدیر تأمین برنامه نمایش انگلیسی بلد نیست که شما انگلیس بودنش رو به رخ می کشی؟! اصلا ما هرچی میکشیم از همین مدیران انگلیس درس خواندست. ممنون که اطلاع رسانی کردی. حالا فهمیدیم این خانه از پای بست ویران است.
  • ناشناس ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    صدا و سیما اگه دست یکی از استادهای استادهای حسن عباسی هم بود، وضعش فاجعه بارتر از این چیزی بود که هست. خواهش می کنم اینقدر سنگ این متفکرنما رو به سینه نزنید!!!
  • رها ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    آراز جان، در مسائل فرهنگی باید دیدی دراز مدت داشت. تایتانیک یک حلقه از یک زنجیره به هم پیوسته است که اثرش رو در ده سال خواهد گذاشت، اگر به تک تک حلقه ها توجه نشه، یهو به خودت میای می بینی یه زنجیر دورت کشیده شده که دیگه هم نمی تونی کاریش بکنی
  • ناشناس ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    حتما چون منافعشون در قبال همین چیزهاست برادر من!
  • رها ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    من یوزارسیفِ ضعیف و تکراری رو، به یه لاشه تیکه تیکه از تایتانیک ترجیح میدم. بیچاره جیمز کامرون، اگه این چیزی که به اسم تایتانیک پخش شد رو می دید چیکار می کرد؟!
  • ناشناس ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    عزیزم شما قبل از نوشتن این نظر از قرص های روان گردان استفاده نکردی احیاناً؟! توهّمت خیلی شدیده! 17 ساله مردم ایران منتظر تماشای این فیلم هستند؟! چند روزه از غار اومدی بیرون؟! تایتانیکِ آش و لاش نماد تولید ملّیه؟!!!!! به قول فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم!
  • ناشناس ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    مهرداد جان اگه برای این لاشه تیکه پاره گریه کردی، خدا رو شکر که اصلش رو ندیدی، وگرنه قطعا از فشار احساسات قالب تهی می کردی !!!
  • رها ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    سوسان جان کاش حداقل یه کم سینما سرت میشد تا می فهمیدی چه ظلمی در حق جیمز کامرون شده !!! نگفتم مردم خودمون چون امثال تو اصلا مردم و فرهنگ براشون مهم نیست، برید دنبال هوس بازی خودتون باشید، اما لااقل به فکر این جیمز مادر مرده باشید که 17 سال پیش یه فیلم ساخت و حالا بعد این همه سال تو صدا و سیمای ما سلاخیش می کنن
  • رها ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    حرف حق جان، شما از اونایی هستی که صبح تا شب دارن درس می خونن بعد یهو سرشون رو بالا کردن و یه فیلم از صدا و سیما دیدن؟!!!
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    آقا این تیم ورزیده که فرمودید میشه بگید سابقه شون کیه؟ شما مخاطب هستید؟ یا دست اندر کار؟
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    نقد کامل!؟ من فقط یه بار یه نقد از شبکه نمایش دیدم. یه نقد مسخره ضعیف برای فیلم هری پاتر که چسبونده بودن به فیلم که بتونن پخشش کنن. مشرق پیشنهاد میدم به اصطلاح نقدهای شبکه نمایش را هم نقد کنید. اینها فقط تنگ فیلم یه چیزی میزنند که کسی بهشون گیر نده بتونن هر چی عشقشونه پخش کنن
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی باحالی! اولین کسی هستی که میبینم تحت تاثیر فرهنگ غنی و نفوذ ناپذیرکشورهای عربی قرار گرفته. بیشتر هوای خوتو داشته باش.توی دنیا تکی و لنگه نداری!
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    0 0
    چه جالب به کارمندای صدا و سیما هم آی پی خارجی میدن؟؟؟!!
  • عرفان ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    خانمها احساساتی هستند. حق میدم. منزل یه بنده خدایی برای عیادت رفته بودیم خانم خونه ماهواره نگاه میکرد و گریه میکردند متوجه شدم که یک خواننده خانم لس انجلسی حضرت عزراییل به حسابش رسیده. من کلی خندیدم. به این احساسات... چی بگم!!!!
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    جناب عباس۱۳۳! حتی بلد نیستی اصطلاحاتی را که به گوشت خورده درست قرقره کنی!
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    آهای آقا که این جمله رو گفتی: «بهتر بود عین بقیه سایتهای اینترنتی نقد منطقی می نوشتید » اولا که بقیه سایتها که احتمالا شما میگی راجعه به تایتانیک واقعی مطلب نوشتن نه تایتانیک اصلاح شده مناسب خانواده ایرانی دویما هر سایتی ما دیدیم راجع به این فیلم اصلاح شده مناسب خانواده ایرانی! فقط گلایه و شکایت نوشته بوده. میشه دوتا لینک از این سایتهای منطقی که فرمودی شما بذاری ما هم استفاده کنیم
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    فیلم تایتانیک درسته صحنه های زننده نداشت اما وقتی در میان زبان ها افتاد که فیلمی است از رابطه ی یک پسر و دختر همین در ناخودآگاه مردم مسلمان که باید فرهنگ اسلامی داشته باشند تاثیر منفی میگذارد
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    صحنه زننده نداشت!؟ آقا شما خیلی چشم و دل پاکی، واسه خودت اسفند دود کن!
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    صرفا جهت اطلاع: آقای کرمی رئیس شورای فیلم صدا و سیما هم هستند و همه فیلمهای سینمایی خارجی که از همه شبکه ها (غیراز استانی) پخش میشود در این شورا به تصویب میرسد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • حجت ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    این آقا یا خانم که هفتاد هشتاد تا نظر گذاشته دنبال چیه?!?! حقوق بگیر شماست,?خیلی بیکاره?روان پریشه?
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سوال بنده اینه که اصلا دلیل ذاتی وجود شبکه ی نمایش چیه؟ شبکه ای که به دلیل عدم پشتیبانی مجبور است فیلم های آمریکایی را به صورت مکرر دوبله و پخش کند. ضرورت وجود چنین شبکه ای در نظام جمهوری اسلامی چیست؟ در شرایطی که آقا می فرمایند اگر برنامه ندارید به 2 شبکه بسنده کنید! چرا باید با صرف هزینه های هنگفت داخلی کاری را که غرب با مشقت و هزینه ی زیاد انجام میدهد برایشان انجام دهیم؟ اینها همه سوالاتی اساسی است. چرابا این بودجه در شبکه های محدود فیلم های مطابق فرهنگ خودی تولید نمی کنیم؟ چرا؟!
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    0 0
    الان خبر را خواندم. چه نظر مهمی نوشته ید اصلا دقت نکرده بودیم! یک آقا یا خانمی هست که به نام ناشناس همه نظرها نظر او است. در سایتهای دیگر هم دیده ام نظر میگذارد ولی تا الان به اسمش دقت نکرده بودم!
  • عباس133 ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    0 0
    ناشناس 9:59 شما اگه درستشو بلد بودی همین جا مینوشتی تا ثابت کنی اصطلاحات من اشتباهه!!! در ضمن خوشحالم افرادی با طرز تفکر شما با چنین ادبیات زشت و زننده ای سخن میگن...
  • ناشناس ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    بیاید خودمان را گول نزنیم،درون جامعه ،لایه های زیرین اتفاقاتی می افتد که مادری که فرزندش را مقدس و پاک می شمارد نمی داند فرزندش غرق چه چیزهایی است.ترویج این فیلم با وجود همه ی ما که بدون سانسور انرا دیده ایم .میدانیم سکانس به سکانسش چیست.ترویج در صدا و سیمایی که دم از اموزش میزند ،ایا پخش این فیلم برای فرزندهای که هر روز روبه لغزش میروند ان هم از صدا وسیما جمهوری کار صحیحی است؟؟؟؟پس اموزش و دادن شعار با پخش این فیلم ایا تمایز ندارد؟؟؟؟
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    مراقب خودت باش داداش تو خیابون های تهران خیلی دور دور نکنی و الا با این دل آماده شما ...
  • حنا ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    با سلام من کار به این کاراشون توی فیلم ندارم و فقط ارزوی دیدن کشتی تایتانیک رو از نزددیک داشتم ........
  • جواد ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    چرا فیلم های امریکایی از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود؟ اینکار خدمت به دشمنان اسلام نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس